آلبوم موسیقی دالغالار

در این صفحه می توانید به تمامی اطلاعات آلبوم، شامل شناسنامه، عوامل تولید، تماشای تیزر و خرید آنلاین آلبوم دسترسی داشته باشید.


 معرفی آلبوم دالغالار

آلبوم دالغالار ترکیبی از آثار  فولکلور و به یاد ماندنی موسیقی آذری و آثار جدید فاخر است که یادآور و تداعی کننده فرهنگ و تاریخ غنی آذربایجان می باشد. دالغالار درزبان ترکی به معنی موج و گرداب بوده و این آلبوم حاصل زحمات چندین ساله هنرمندان نامدار و خوش ذوق خطه آذربایجان می باشد که از ترانه سرایان گرفته تا آهنگسازان و از تنظیم کنندگان گرفته تا  خواننده، همگی با نهایت دقت و ظرافت و احساس این آثار ارزشمند  را خلق و اجرا نموده اند.

این آلبوم محصول تولیدی موسسه فرهنگی هنری چند منظوره فصل هنر بوده و تمامی امتیازات مادی و معنوی آن متعلق به موسسه فرهنگی هنری فصل می باشد و هرگونه کپی برداری و نشر غیر قانونی آن پیگرد قانونی دارد. 



خسرو نژاد آریا در بیست و هشتم تیرماه سال 1333 در یک خانواده متوسط در تبریز متولد شد. وی  به دلیل علاقه بسیار به موسیقی و تشویق خانواده در دوره نوجوانی به دنبال این هنر رفت  و در  تبریز و تهران تئوری و  مبانی موسیقی را نزد اساتیدی همچون علی محمد رشیدی و استاد شریف لطفی آموخت. او در دوره تحصیل خود  در بین مدارس استان دو بار به عنوان خواننده برتر انتخاب شد و به اردوهای هنری رامسر اعزام گردید.

خسرو بعد از آن رهسپار کشور جمهوری آذربایجان شد و در محضر اساتید بنام آواز در کونسرواتور موسیقی باکو از جمله استاد فریدون مهدی اف به یادگیری آواز پرداخت  و سپس به ارمنستان رفت و متد صداسازی را نزد پرفسور سرگئی پترویچ دانلیان در ایروان فرا گرفت. وی علاوه بر آواز  به یادگیری ساز پیانو نزد استاد فریدون پورناصح نیز پرداخت.

خسرو نژاد آریا  از سال 1351 به عنوان خواننده اصلی ارکستر آذربایجانی فرهنگ و هنر به رهبری زنده یاد آساتور صفریان انتخاب شد و سپس بعد از مدتی فعالیت و همکاری با این ارکستر با دعوت زنده یاد  محمد علی رشیدی به ارکستر ایرانی - کلاسیک  پیوست. وی علاوه بر همکاری با این گروه ارکستر، در رادیو و تلویزیون تبریز نیز به اجرای برنامه های متنوع می پرداخت. وی مدتی بعد در  وزارت فرهنگ و هنر  استخدام گردید و در نهایت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازنشسته شد.

تا کنون آثار کثیری از این هنرمند برجسته در قالب آلبوم های مشترک با سایر هنرمندان و همچنین  قطعاتی به صورت تک ترک تولید و پخش شده است. اما از معروفترین آثار ماندگار  وی می توان به قطعات سمفونیک "حیدربابایا سلام"  و  "سَهندیه"  اشاره کرد که از موفقترین آثار خسرو نژاد آریا در دوران بعد از انقلاب می باشد.

خسرو نژاد آریا با زنده یاد استاد علی سلیمی، آهنگساز و نوازنده مطرح همکاری نزدیکی داشته و به همراه وی علاوه بر اجرای برنامه های زنده  رادیویی، اجراهای صحنه ای متعددی نیز داشته است.

از افتخارات خسرونژاد آریا می توان به کسب دیپلم افتخار و لوح زرین و همچنین کسبِ مقام نخست در جشنواره موسیقی فجر  در سال های 1368 و 1382 اشاره کرد. او همچنین در جشنواره برائت از مشرکین در سال 1367 به عنوان نفر برتر انتخاب و معرفی شد .

از سایر فعالیت های هنری و آموزشی وی می توان به سرپرستی امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، مدیریت خانه فرهنگ و هنر،  کارشناس موسیقی اداره کل، عضویت در هیئت مدیره انجمن موسیقی استان، عضویت در شورای موسیقی استان، سرپرستی گروه های شرکت کننده در جشنواره موسیقی فجر، همکاری با ارکسترهای متعدد آذربایجانی از جمله ارکستر فِلارمونیک و ارکستر صداوسیما و همچنین برگزاری کنسرت های مختلف در داخل و خارج از کشور اشاره کرد. تدریس موسیقی در دانشگاه و موسسات آموش عالی و تدریس در هنرستان ها و موسسات هنری بخش دیگری از فعالیت های آموزشی وی می باشد.

خسرو نژاد آریا از اولین موسسان آموزشگاه های رسمی موسیقی در شمالغرب کشور می باشد که در سال 1367 آموزشگاه موسیقی آوای شهریار را تاسیس نموده و در طول 33 سال فعالیت این آموزشگاه هنرمندان بنام و قابلی را در رشته موسیقی تربیت کرده است که هم اکنون در کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، ترکیه و جمهوری آذربایجان مشغول تدریس و فعالیت های هنری می باشند.

 این  هنرمند پیشکسوت همچنان به فعالیت های هنری و آموزشی خود ادامه داده و هم اکنون علاوه بر مدیریت آموزشگاه آوای شهریار به تدریس موسیقی و آواز نیز مشغول است و تجربیات و آموخته های خود را  که در طول بیش از نیم قرن کسب کرده است، در اختیار علاقمندان به یادگیری موسیقی حرفه ای و نسل جوانی که نگهبان و پاسدار موسیقی آکادمیک خواهد بود، می گذارد.


   شناسنامه آلبوم




   تیزر معرفی آلبوم دالغالار


عوامل فنی و تولید


دکتر مهدی حیدری

  تهیه کننده و ناظر فنی


دکتر فرید حیدری

 ناشر و ناظر کیفی


سید کاظم میرزاده

ضبط و تهیه کننده تیزر آلبوم

موسسه فرهنگی هنری چند منظوره فصل هنر به شماره ثبت 4479 در اردیبهشت ماه سال 1398 تاسیس گردید. این موسسه جز اولین شرکت های خلاق در حوزه صدا و تصویر با بیشترین تعداد مجوز و موضوع فعالیت به عنوان جامع ترین موسسه فرهنگی هنری شمالغرب کشور  در حال فعالیت بوده و دفتر مرکزی آن در کلانشهر تبریز واقع شده است. این موسسه  با در اختیار داشتن سالن امقی تئاتر مجهز و دارا بودن استودیو اختصاصی تلویزیونی و استودیو اختصاصی موسیقی و صدا در حوزه تهیه و تولید محصولات فرهنگی، هنری و رسانه ای خود کفا است.

برگزاری سمینار، همایش و جشنواره، برگزاری دوره های آمورشی و ورک شاپ های تخصصی، تهیه و تولید انواع فیلم های مستند، سریال های تلویزیونی، سریال های شبکه های خانگی، ساخت و تولید نماهنگ، تیزرهای تبلیغاتی، اکران فیلم، مشاوره و مدیریت رسانه ای، مدیریت شبکه های اجتماعی،  تهیه و تولید محصولات چندرسانه ای. پادکست، تهیه و تولید آلبوم موسیقی، برگزاری کنسرت و همچنین فعالیت در حوزه هنرهای نمایشی و فعالیت رسانه ای در قالب آژانس خبری سونیوز  به همراه دپارتمان چاپ و نشر کتاب از مهمترین موضوعات فعالیت های تخصصی این موسسه می باشد.




 تهیه آنلاین آلبوم

 قیمت آلبوم : 90000 تومان

     لینک دانلود بلافاصله بعد از خرید فعال خواهد شد.                                     

                                       خرید