مدیر مسئول موسسه فصل هنر به عنوان رئیس جدید انجمن سینماگران استان انتخاب شد.

مدیر مسئول موسسه فصل هنر به عنوان رئیس جدید انجمن سینماگران استان انتخاب شد.

انتخابات هیئت مدیره انجمن سینماگران استان آذربایجان شرقی در روز یکشنبه اول خرداد ماه  سال جاری برگزار گردید که طی آن، مهدی حیدری به عنوان رئیس این انجمن انتحاب گردید.

به گزارش سونیوز، جلسه انتخاباتی انجمن سینماگران استان با حضور کلیه اعضای هیئت مدیره این انجمن در محل قانونی خود واقع در مجتمع سینمایی 22 بهمن تبریز تشکیل گردید که طی نتایج حاصله، دکتر مهدی حیدری با رای حداکثری و قاطع به عنوان رئیس انجمن سینماگران استان آذربایجان شرقی  برگزیده شد.

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما در مقطع کارشناسی و رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشاسی ارشد بوده و در مقطع دکترا نیز در رشته مدیریت رسانه تحصیل کرده است.

مهدی حیدری  مدرس دانشگاه بوده و  از سال 1383 در زیر مجموعه های رشته هنر از جمله فیلمساری و عکاسی در  واحد های دانشگاهی مختلف، موسسات آموزش عالی و همچنین موسسات و آموزشگاه های آزاد هنری مشغول تدریس می باشد.

او نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی چندین فیلم کوتاه، فیلم مستند، فیلم داستانی، فیلم تبلیغاتی و نماهنگ را در کارنامه خود دارد و به عنوان عکاس حرفه ای تاکنون چندین نمایشگاه عکس در شهرهای مختلف برگزار نموده  است.

وی علاوه بر فعالیت های هنری و علمی، دارای  فعالیت های رسانه ای متنوعی می باشد که از جمله آن می توان به  نویسندگی، کارگردانی و برنامه سازی در بخش های مختلف تولید سیما و بخش خبر سازمان صدا و سیما و همچنین  سابقه سردبیری در رسانه های مختلف و عضویت در خانه مطبوعات را اشاره نمود.

 از سایر سوابق وی می توان  به عناوینی چون مشاور امور فرهنگی، هنری و رسانه ای شورای اسلامی کلانهشر تبریز ، مشاور هنری و رسانه ای شورای اسلامی استان، مشاور امور رسانه­ ای و حوزه روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی نام برد.

دکتر مهدی حیدری هم اکنون مدیرعامل شرکت سینمایی موج تماشا، مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری فصل هنر، مسئول آموزشگاه سینمایی فصل هنر و  عضو هیئت مدیره انجمن موسسات فرهنگی و هنری استان و همچنین عضو انجمن ناشران کتاب استان آذربایجان شرقی می باشد.


منبع : سونیوز 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...