حمایت استاندار آذربایجان شرقی از برگزار ی جشنواره شانزدهم فیلم تبریز با رویکرد ملی

حمایت استاندار آذربایجان شرقی از برگزار ی جشنواره شانزدهم فیلم تبریز با رویکرد ملی

سوینوز: به مناسبت روز ملی سینما، عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی در یک دیدار رسمی میزبان اعضای هیئت مدیره انجمن سینماگران استان بود.

به گزارش سونیوز استاندارآذربایجان شرقی ضمن تبریک روز ملی سینما به هیئت مدیره انجمن سینماگران استان و فعالان هنر هفتم در راستای حمایت قاطع از سینمای استان و اقدامات انجمن سینماگران گفت: صنعت سینما و هنر هفتم اکنون در جهان جایگاه ویژه ای قرار دارد و اهمیت به این حوزه تاثیرگذار لازمه و ضرورت هر نهاد و مسئولی است و بایستی برای اعتلای فرهنگ و هنر بومی و ملی از تمام ظرفیت ها استفاده گردد.

عابدین خرم در ادامه صحبت های خود ضمن قدردانی و تشکر از اقدامات انجام شده انجمن سینماگران، برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره شانزدهم در سطح ملی اعلام آمادگی کرد.

در این مراسم مهدی حیدری رئیس انجمن سینماگران استان ضمن تشکر از دعوت استاندارآذربایجان شرقی برای برگزاری جلسه روز ملی سینما خواستار حمایت مادی و معنوی استانداری از طرح ها و برنامه های سینمایی این انجمن شد.

حیدری با اشاره به ظرفیت های کمی و کیفی انجمن برای پیشبرد اقدامات سینمایی و اقدامات انجام شده در سطح استان با ارائه گزارشی از آمادگی این انجمن برای برگزاری جشنواره شانزدهم در سطح ملی خبر داد و اظهار داشت یک کارگروه تخصصی ویژه در این زمینه تشکیل شده و طرح اولیه آن نیز تقدیم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گردیده است.

در این دیدار علی محرمی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشت که در صحبت های خود از وضعیت سینمای استان و فعالیت های انجام گرفته گزارش جامعی ارائه نموده و افزود: در مهرماه سال جاری، اجرای ویژه برنامه مهر سینما همزمان با سراسر کشور در استان توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با برنامه های متنوع برگزار خوهد گردید.

در این دیدار آقایان ولی باقری ، محمود روحانی، رضا آذران و مهدی شیرین نیز از اعضای هیئت مدیره این تشکل سینمایی حضور داشتند و با بیان نکته نظراتی خواستار حمایت های قاطع استانداری از فعالیت های انجمن سینماگران استان شدند.

منبع : آزانس خبری تحلیلی سوینوز


مطالب مرتبط...

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...