مراسم اختتامیه نمایشگاه رینوتکس توسط موسسه فصل هنر برگزار شد

مراسم اختتامیه نمایشگاه رینوتکس توسط موسسه فصل هنر برگزار شد

سونیوز: دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز (رینوتکس۲۰۲۲) امشب، جمعه، ششم آبان ماه پس از چهار روز به کار خود پایان داد.

به گزارش سونیوز، مراسم اختتامیه نمایشگاه رینوتکس 2022 با حضور وزیر جهاد کشاورزی توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار گردید و سه طرح به عنوان طرح های برتر در دهمین نمایشگاه نوآوری ‌و فناوری ربع رشیدی انتخاب شدند. همچنین لوح تقدیر زون برتر به زون حوزه سلامت به مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی تبریز اهدا گردید و طرح توسعه و تبلیغ نرم گردشگری در قالب فناوری هنر های تصویری ارائه شده توسط "کمال شایگان اصل" به عنوان نفر منتخب اول رویداد فناوری ربع رشیدی و تشریح مجازی ارائه شده توسط "محمد اکبرپور رحمانی" به عنوان نفر منتخب دوم این جشنواره و طرح درگاه های اینترنتی بانکی و ابزار های تسهیل گری مالی به همراه اپلیکیشن بانکی ارائه شده توسط "حامد حافظی" به عنوان نفر منتخب سوم این رویداد معرفی شد.

مشاور نوآوری و فناوری استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری برنامه‌ها و جشنواره بخش جنبی این نمایشگاه و رقابت ۶۰ شرکت در این جشنواره، گفت: سعی کردیم تا رویدادهای جنبی را برای کمک به تجاری سازی و بلوغ شرکت‌ها در حوزخ توانمندسازی آن‌ها برگزار کنیم.

عبدالرضا فلاح، با اشاره به برگزاری نزدیک به ۵۷ رویداد در این نمایشگاه، افزود: سعی کردیم تا از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم و در این خصوص برای برقراری عدالت نوآوری در استان، از تمامی شهرستان‌ها طرح نوآوری و دانش بنیانی داشتیم.

وی افزود: بیش از ۱۲ هزار ساعت برای برگزاری با کیفیت این نمایشگاه وقت صرف شده است و لازم است از تمام کسانی که مانع تراشی می کردند تا این نمایشگاه برگزار نشود نیز تشکر می کنم.

۷۱ سخنران که نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ نفر در این سخنرانی ها شرکت کردند و بیش از ۶۰ هزار نفر تعداد کل بازدید کنندگان دهمین دوره از نمایشگاه رینوتکس بودند که بیش از ۱۰۰ تفاهم‌نامه و قرار داد منعقد شد.

فلاح گفت: این نمایشگاه در ۱۱زون با هزار و ۸۰۰ ایده از شرکت های مختلف و از ۱۸استان‌طرح آغاز به کار کرده بود که در پایان ۷۶۵ طرح انتخاب شد.

طرح نفر سوم منتخب این رویداد به طرح درگاه های اینترنتی بانکی و ابزار های تسهیل گری مالی به همراه اپلیکیشن بانکی ارائه شده توسط "حامد حافظی"

شایان ذکر است مراسم افتتاحیه این نمایشگاه نیز با حضور وزیر کشور  توسط موسسه فرهنگی هنری فصل هنر در دوم آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز  برگزار گردید.

* موسسه فرهنگی هنری فصل هنر به عنوان جامع ترین موسسه فرهنگی هنری شمالغرب کشور آماده برگزاری و اجرای جشنواره ها، همایش ها و نمایشگاه ها به صورت ملی و بین المللی  در داخل و خارج کشور می باشد.

* جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33332545-041 و یا 09122337185 تماس حاصل فرمایید.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...